Love them kids

Idag på eftermiddagen jobbade jag lite på öppna mottagningen. Helt plötsligt fick jag ha hand om mina första barnpatienter och helt plötsligt blev det ganska uppenbart varför jag väldigt gärna vill jobba på Astrid Lindgren till hösten. Inget ont om mina gamlingar men ungar är ju bara så himla härliga. Man få ge dem fina klistermärken med Bamse på och så är de bara så himla söta. Jag fick hålla i en bebis också. Och dagar då man får hålla en bebis är ju nästan alltid bättre än de flesta andra dagar. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Då är det bara att komma och hälsa på hos mig! Idag såg jag en bebis bara någon minut gammal, gulligull!

2009-06-15 @ 22:29:48
Postat av: Karin

Eller hos mig... Du hittar ju! ;)

2009-06-16 @ 23:46:02
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja visst är det något speciellt med de små. Hade en riktigt liten goding, 3 mån härom kvällen. Oj så söt hon var! Kram

2009-06-24 @ 08:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0