3 days to go....

Befinner mig återigen i tröttkoma. Fick inte direkt tillräckligt med sömn i helgen. I fredags somnade jag dock tidigt som en pensionär och steg upp likt en också klockan halv nio. I lördags, efter finfin förfest hemma hos syster följt av finfin utgång på debaser, blev det dock inte lika mycket sömn. Och i och med att jag tog små tupplurar under hela söndagen kunde jag såklart inte somna i tid på kvällen och nu när två arbetsdagar har gått är jag såklart helt slut igen. Imorgon får jag i alla fall en chans att komma ifatt. Ska visserligen har seminarium hela dagen men börjar inte förrän klockan nio vilket innebär att jag inte behöver stiga upp förrän halv åtta. Detta kanske kan uppfattas som tidigt för vissa men för mig är det värsta sovmorgonen.

Annars har det inte hänt så mycket vettigt i mitt liv. En vecka kvar på praktiken och sen tänkte jag anamma de där vårkänslorna som alla verkar ha och bli pigg och glad igen. Fram tills dess, trött och lite allmänt gnällig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0