Aldrig mer sjuksköterskestudent

Idag var sista dagen på min sista praktik någonsin. Det känns lite märkligt faktiskt. Även om det är skönt att den är slut eftersom det innebär att jag slipper stiga upp klockan fem och jobba oavlönad osv så känns det ändå vemodigt. Har trivts så oerhört bra så det känns faktiskt sorgligt att det är slut. Hade i alla fall en jättebra slutbedömning, fick en fin blomma och ett brev som fick mig att bli lite tårögd i omklädningsrummet där jag läste det. De verkar gilla mig i alla fall så att chansen att få jobba där i efter sommaren är nog ganska stor.

Men nu väntar några veckor av studentslackerlivet som kommer att påbörjas i helgen på uteserveringar med en hel del rosévin och öl och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0