Dyster insikt

Fan, jag har gått runt hela dagen och trott att det är torsdag idag. Tror att det beror på att det är Valborg imorgon och det känns som fredag och då kändes idag som torsdag. Ja, ni fattar. I alla fall så var jag inställd på en trevlig kväll i sällskap med min blivande man (eller en av dem i alla fall) Matthew Gray Gubler i Criminal Minds. Men det är ju inte förrän imorgon vilket innebär att idag finns det ingenting att se på tv. Det hela känns nu himla sorgligt och för att få tillbaka den där livsgnistan som jag hade nyss när jag fortfarande levde i föreställningen om att det var torsdag så måste jag nog gå till affären och köpa någon kvällsfika. Just nu väljer jag mellan persikor och kanelgifflar. Eller kanske popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0