Förkyld

Idag fick jag skicka hem mig själv från jobbet. Kan liksom inte sluta snora och nysa. Känner mig inte jättesjuk egentligen men det känns liksom allmänt fel att gå runt att nysa svårt sjuka patienter rakt i ansiktet. Ska nu dricka några mängder te så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon.

På tal om jobbet så hade min bästa lilla favoritpatient gått bort inatt. Det kändes ganska sorgligt och jag var inte helt beredd på att det skulle hända riktigt än. Det är det negativa med att jobba på med den här typen av patienter, helt plötsligt kan de vara borta. Å andra sidan så känns det ändå bra att få vara med och försöka göra sista tiden till en så fin tid som möjligt.

Har varit lite frånvarande på sista tiden, ska försöka skärpa mig och ska lägga upp lite bilder från Madrid och så. Men första ska jag alltså bli av med min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0