Hatar att älska kolhydrater

Alltså hur sjukt god är inte Lindahls turkiska yoghurt i hink? Den är ju alldeles fluffig och smakar som en liten bit av himlen. Tyvärr innehåller den typ ett kilo fett till skillnad från typ lättyoghurt som jag brukar äta. Fast jag har i och för sig försökt mig på den där high fat low carb dieten nu i några dagar. Äter typ kyckling/kött/fisk och sallad till lunch och äter mycket ägg till frukost. Och då får man ju äta sånhär fettyoghurt. Jättebra.

Synd bara att jag åt två kanelbullar på jobbet idag, och en fralla och är just nu så sugen på spaghetti att jag kanske dör en smula om jag inte får äta det till middag. Alltså min karaktär och självdisciplin. Imponerande...


Fett gott! Gott fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0