Lost

Nu ska jag äta en jordgubbe eller två och titta på Lost. Jag missade det förra veckan för jaga hade stigit upp klockan fem två dagar i rad och kunde inte hålla mig vaken. Jag kämpade väldigt hårt för att hålla mig vaken dock. Jag satt upp i sängen och gav mig själv örfilar vid ett flertal tillfällen. Men det hjälpte inte. Innan första reklampausen så sov jag som en sten. Så jag fick istället läsa en sammanfattning av avsnittet på tv.com dagen efter. Det är verkligen inte alls samma sak. Men ikväll är jag inte lika trött för jag har haft sovmorgon två dagar i rad och har sovmorgon imorgon också. Så jag får se hela Lost ikväll. Ville bara säga det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0