När man får lukta tysk istället för blomma

Ursäkta men om man köper en duschcreme som på flaskan beskrivs med ord som "girl" och "tropical power" och som dessutom är rosa till färgen så förväntar man sig ändå en viss typ av blommig så kallad kvinnlig doft. Duschcremen i fråga kommer från Rexona och jag har deoderanten i samma doft och den luktar himla gott. Det gjorde inte duschcremen. Den luktar Doppeldusch. Tysk duschcreme alltså. Tysk duschcreme som luktar tysk lastbilschaffis. Men fattig student som jag är får jag stå mitt kast och lukta tyska lastbilschaffis i ett par veckor tills den är slut.

Slutsats: Jag kommer alltså förbli singel den här månaden också.


Jag trodde att jag skulle lukta rosa och gott.


Istället luktar jag tysk. Död åt jäkla Doppeldusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0