Nörd-Mia

Har haft en fin helg i solen. Mycket frisk luft och mycket uteserveringar, precis som jag ville ha det. Just nu sitter jag och är mest bara nöjd över att jag inte behöver paniksova med en gång för att kunna stiga upp klockan fem imorgon bitti. Istället väntar endast ett seminarium på en och en halv timme med start halv elva imorgon. På tisdag är jag ledig och då ska det bli 22 grader varmt och sol. Sen på onsdag har jag kursintroduktion i en timme ungefär på förmiddagen och sen är jag ledig resten av veckan. Studentliv is the shit. Måste dock skriva oerhört tråkig och oinspirerande uppgift. Men jag tänkte skriva den i solen på en filt, då blir det ju lite trevligare.

Annars ägnar jag mig endast åt nördigheter såsom att sträckkolla på Buffy. Tittar just nu säsong två, innan det var det säsong sex och sju. Jag har i ett svagt ögonblick slängt säsong fem som jag hade på datorn och på grund av den där jäkla ipred-lagen vågar man ju inte ladda ner något. Borde kanske köpa hela boxen helt enkelt. Känns ju ändå som något som jag borde ha i min samling liksom. Älskar Buffy, det är finfin terapi när man känner sig lite halvdeppig och besviken på omvärlden. Vampyrer kan vara lösningen på det mesta har jag kommit fram till. Nu ska jag återgå, tror att det är det första Kendra-avsnittet som står näst på tur. Ni vet, the jamaican slayer. Tråkigt bara att hon får halsen avskuren av Drusillas välmanikyrerade naglar i ett avsnitt lite längre fram. Trist sätt att dö på tycker jag.

Ja, jag vet. Jag är en nörd. En nörd i kjol och lockigt blont hår. Men fortfarande en nörd.


Mitt sällskap för kvällen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ingen nörd, verkligen inte.Kram

2009-04-27 @ 09:00:54
Postat av: Mia

Mamma: Det är jag visst det=) men jag ser nörd som ngt positivt. det bygger karaktär.

2009-04-27 @ 14:53:51
URL: http://miacollin.blogg.se/
Postat av: Mamma

ok då är du en nörd

2009-04-29 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0