Soooool!

Okej, underbar dag! Kände mig nästan lite sydeuropeisk (ja, jag är generaliserande på ett ironiskt sätt) när jag gick till centrum och handlade jordgubbar från den lokale grönsakshandlaren (or as we call it: västra skogens mini-livs), köpte kaffe på torgets mysiga café (pressbyrån) och hämtade tidningen från tidningsståndet (metro från de där lådorna i tunnelbanan). Sen gick jag hem och åt frukost och nu vill jag ut igen och sola.

Följande saker vill jag ska ingå i min helg:

  • Sol
  • Rosévin
  • Solglasögon
  • Sandaler
  • Fina vänner
  • Ny kjol
  • Smart klädtäckning av bleka vinterben utan att det blir för varmt
  • Kokosdoftande solkräm
  • Glass
  • Fler jordgubbar
Nu ska jag klä på mig och sen ska jag bege mig ut i solen på födelsedagspresentsjakt till min kompis Klas som fyllde år igår. Ikväll ska vi fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0