Spökvandring

Okej nu vet jag vad jag ska spara mina csn-slantar till! Nämligen det här. Jag har ju en lite excentrisk förkärlek till gamla myter, legender och liknande. Historia har alltid varit mitt absoluta favoritämne och jag älskar att vandra runt i Gamla stan. Ska nu bara hitta någon som vill följa med mig på spökvandring. Bör helst göra det innan sommaren kommer igång på riktigt för än så länge är det mörkt runt halv nio när vandringarna börjar men det känns ganska värdelöst att gå på spökjakt i dagsljus med strålande julisol.

Kommentarer
Postat av: Malin

Damn, det var lite dyrt! Men annars är jag sjukt på! (Funderar på att göra en egen tour - det finns ju böcker som heter typ "här spökar det i Stockholm" som man kan låna eller bläddra i på Stadsmuseet). Hmm, bra idé - vi kan ju börja konkurrera och på så vis tjäna ihop en hacka! (Vi kan köra på spanska och franska också vilket kommer att locka turister).

2009-04-06 @ 13:48:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0