En dålig grej med ljudbok

Okej, kom på en dålig sak med ljudbok. Jag är en sådan där människa som måste antingen titta på tv eller läsa innan jag somnar annars kan jag ligga vaken en hel natt och stirra upp i taket. Igår lyssnade jag på ljudbok och detta var väldigt avslappnande och sövande så jag somnade ganska omgående. Glömde dock stänga av den så jag vaknade till flera timmar senare av att boken fortfarande malde på. Nu vet jag ju inte var jag slutade och måste ägna morgonen åt att ta reda på det. Typiskt.

Ska duscha nu och göra mig iordning och sen ska jag möta upp Klas för sällskap till skolan då han har sovit i kvarteret inatt! Ikväll ska vi baka semlor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag laddade ner Deathly Hallows och i den hade de delat upp varje kapitel i fyra minuters bitar, så det var lätt som en plätt att leta sig fram till rätt ställe. Som den gången jag somnade med lurarna i och vaknade upp på Gringotts.

Kram

2009-02-26 @ 23:38:41
URL: http://option.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0