Ett foto i timmen - The birthday edition

08.00

Födelsedagste framför datorn

09.00

Gör mig fin i håret innan avfärd till skolan

10.00

Alldeles för mycket papper överallt. Jag och Linnea har säker-
ligen skövlat en halv regnskog under vår tid med c-uppsatsen

11.00

Jag öppnar födelsedagspresent från Linnea - en jättefin väska!

12.00

Fina Linnea hade bakat kladdkaka som vi åt!

13.00

Här studerar Linnea mycket flitigt. (Inte alls onaturligt eller så)

14.00

Hälsotallrik med kyckling och en latte på 7 knop. Mums!

15.00



(Här fick det bli två foton) Linnea är America's Next Top Model
och shoppar vintageklänning. Jag är knäckt för att jag kanske aldrig
kommer att få så dålig syn så att jag skulle behöva dessa underbara
glasögon som får ögonen att se dubbelt så stora ut. Hemskt sorgligt
det där.

16.00

På snabbvisit hemma hos bloggsyster Malin.

17.00

Hemma hos Anna vilade stackars svaga syster i soffan.

18.00

Jag öppnar fler födelsedagspresenter. Här en bok från Klas!

19.00

Very classy födelsedagsmiddag! Men sjukt gott!

20.00

Jag orkade inte mer av min pizza, har tydligen förlorat min
hetsätningsförmåga.

21.00

Två av livets njutningar. Perfekt på födelsedag.

22.00

Henrietta goes bananas med min nya fina blommiga sopkvast
som jag fick i present. (Ja, jag vet redan att jag är knäpp som
på allvar önskar mig städutrustning i födelsedagspresent)

23.00

Hemma igen efter lång och fin dag. Tvättar ansiktet i obligatorisk
ta-bort-smink-städtantsfrisyr.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att jag fick vara med!! Du verkar ha haft en jättebra födelsedag! Kram

2009-02-13 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0