Födelsedagspresenter

Jag fyller som bekant, eller obekant, år nästa vecka och i och med att jag har en himla fin och generös familj så har dem krävt mig på önskelistor på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Till mamma och pappa skickade jag en för längesedan eftersom mamma blir galen om man inte vet vad man vill ha i present/julklapp minst två månader i förväg. Vilket blir lite jobbigt för mig eftersom jag fyller år mindre än två månader efter jul. I alla fall har mina systrar börjat att fråga nu vad jag vill ha och jag kan liksom inte komma på något. Eftersom jag fick så många fina julklappar är det svårt att komma på ytterligare saker man vill ha. De få saker jag har kommit på har jag redan önskat mig av mamma och pappa. Jag har verkligen tänkt och tänkt men det enda jag kan komma på är följande:

  • En ny tandborstmugg (min fina svarta i porslin råkade jag tappa i golvet så den gick sönder)
  • En stekspade (den enda saken som fattas för att göra min köksutrustning komplett)
Shit vad jag är sjukt tråkig. Måste försöka komma på något roligare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du måste verkligen komma på något roligare.

2009-02-04 @ 22:29:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Carin H

Jag fyller också år nästa vecka! Tänkte önska mig en osthyvel eller möjligtvis en dammvippa.

2009-02-05 @ 00:24:11
URL: http://www.gmail.com
Postat av: Mamma

Paketen är inslagna i fint papper och krull! Det är bara några detaljer som ska tilläggas och i morgon firar vi Dig! Det ska bli kul och träffa Er! Kram

2009-02-05 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0