Försvunnen familj

Min familj var försvunnen för ett ögonblick. Har försökt ringa min mormor och morfar hela eftermiddagen för att tacka för det fina namnsdagskortet som jag fick från dem idag. Jag har tydligen namnsdag imorgon. Men de har inte svarat och då blev jag lite orolig. De är ändå 88 och 90 år gamla så man vill hålla lite koll på dem.

Då bestämde jag mig för att ringa min kära mor för jag tänkte att hon kanske hade koll på gamlingarna och på var de befann sig. Men jag fick inte tag på henne heller, varken på mobilen, jobbet eller hemma. Så då ringde jag pappa. Han satt i salongen på Hotell Mollberg i Helsingborg och väntade på sina polare för att avnjuta en ost och vin-after work. Han upplyste mig också att mamma var hos frisören så det var därför hon inte svarade.

Nu ska jag bara hitta mormor och morfar så kan jag vara lugn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0