Måste sova

Klockan 11 imorgon förmiddag ska jag träffa mina föräldrar i lobbyn på deras hotell på Kungsholmen. Det känns lite jobbigt just nu med tanke på nuvarande klockslag och att jag känner mig trött nog att kunna sova i ett dygn i sträck ungefär. Men samtidigt ska det bli en mysig morgondag med föräldrarhäng, troligtvis mysig shoppinglunch och trevligt restaurangbesök på Söder på kvällen.

Men för att orka morgondagen med den energi jag skulle vilja ha tänker jag gå och lägga mig nu. Har haft en mycket mysig kväll. Underbart fina födelsedagspresenter från mamma och pappa, världens godaste prinsesstårta samt dans och trevligt umgänge med syster och Katti på Landet.

Ett kapitel i min vampyrbok och sen tänker jag befinna mig i drömmarnas land. Förhoppningsvis med bättre drömmar än förgående natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0