Nanoblogg!

Min duktiga och smarta svåger Niklas (jag kallar honom svåger även om det inte egentligen finns något äktenskapligt eller juridiskt band mellan honom och min syster så känns han ändå som famij) är ju en hejare på det här med datorer. När jag är hemma hos dem så känner jag mig alltid som en missanpassad tant i dator- och internetrelaterade diskussioner. Men sen är det ju hans jobb också och vi har ju alla våra egna expertisområden. Mina är för övrigt sjukdomar, vampyrer och det mesta som rör bakning.

Men för att komma till saken så har han i dagarna lanserat en ny bloggtjänst som går ut på att ens inlägg endast består av ett enda ord. Sjukt smart och roligt tycker ju jag som har en tendens till att babbla sönder alla mina blogginlägg med saker som är fullkomligt irrelevanta till innehållet. (Något som jag tror att jag har bevisat ganska kraftfullt i just detta inlägg)

Så ni som är trötta på en massa menlöst ältande från min eller andra bloggares sidor borde ju genast gå in och registerar er och hjärnjympa er fram till ord som vaniljsåsinköp, kastmärkesfinneproblem eller acamplyssnar.

Tjänsten finns tillgänglig på nanoblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0