När man får livnära sig på päron

Okej för att jag brukar vara något överkänslig mot laktos och detta kan visa sig genom diverse magsmärtor men den senaste veckan känns det som att jag är både laktos- och glutenintolerant med en släng av valfri mystisk djungelsjukdom. Pallar verkligen inte.

Det börjar nästan kännas lika illa som det gjorde på sommaren för två år sedan då min plåtmage (alltså att jag kunde äta vad jag ville, när jag ville, hur jag ville utan några negativa konsekvenser) som jag hade haft fram tills dess sa tack för sig och kastade in handduken. Då levde jag på enbart vattenmelon, päron och katrinplommon i någon månad och drack inte en droppe alkohol vilket gjorde att spanjorerna trodde att jag var på smällen och gratulerade min dåvarande pojkvän till den väntade nedkomsten.

Han bara "Eh....Nä alltså hon har bara en jäkligt kass mage..."

Imorgon ska jag mata min mage med havregrynsgröt och probiotika. Vilken festmåltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0