När man vaknar som ett religiöst mirakel

Okej....Alltså graden av äcklighet i mitt öga när jag vaknade imorse kan jag liksom inte beskriva med ord. Men jag kan beskriva den i vaga formuleringar i punktform:
  • Jag kunde inte se något med vänster öga på grund av viss grumlighet
  • Det kan tyckas bra att jag har sjukvårdserfarenhet och äcklas därför inte så mycket av diverse kroppsvätskor
  • Jag trodde för ett ögonblick att all världens katoliker skulle stå utanför mitt hus med tända ljus och radband då det brukar ske när Maria gråter tårar av blod.
Men efter grundlig rengöring ser jag nu normal ut igen och "the pressure is off". Bokstavligen talat.


Undrar när katolikerna kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0