Nattuggla

Nej nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Jag är ju en verklig nattmänniska och har en tendens till att sitta uppe och uggla i alldeles för många timmar när jag inte behöver stiga upp tidigt nästa morgon. Fast kom precis på att jag måste nog stiga upp ganska tidigt imorgon i alla fall. Mina kära föräldrar kommer och hälsar på imorgon och då måste man ju städa lite så att de inte tror att deras dotter bor i någon slags misär.

Ska bli en mycket trevlig helg med mor och far. Vi ska äta middag hos mellansystern imorgon och fira min och pappas födelsedag. Sen på lördag ska vi nog åka och storhandla vilket man måste passa på att göra de få gånger om året när man har tillgång till föräldrar och framför allt till deras bil. Sen kanske en runda på stan och på kvällen ska vi äta på någon restaurang.

För övrigt känner jag mig lite mer postivit inställd till mina framtida jobbproblem. Har hittat några annonser de senaste dagarna som verkar lite intressanta. Ska fila lite mer på mitt personliga brev och skicka iväg några ansökningar imorgon. Men mer säger jag inte just nu, vill inte jinxa det innan jag vet något.

Nu väntar pyjamas, sängen och trevlig vampyrbok innan jag somnar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0