Tv-snygging

Mycket konstig överskottsenergi fick jag såhär på söndagskvällen. Imorgon ska jag lägga fram min uppsats samt opponera på en annan. Det ska bli kul! För första gången på typ 5 månader kommer jag att äta lunch med Linnea, Karin, Klas och Matilda samtidigt, tillsammans! Detta är lite av en sensation och något jag har saknat så det ska bli kul! Har i alla fall ägnat kvällen åt att prova igenom hela min garderob då jag har fått för mig att betyget kan höjas om man presenterar sig själv på bästa sätt. Så jag kommer med andra ord vara mycket tjusig i skolan imorgon.

Nu ska jag borsta mina tänder och sen ska jag kolla på Criminal Minds innan jag somnar. Fast mest ska jag titta på Matthew Gray Gubler. Hade tänkt gifta mig med honom någon gång inom en snar framtid. Han vet bara inte om det än, men det kan ju säkert ordnas.


Min blivande man då alltså.(Min) 

Kommentarer
Postat av: Malin

Shut up! Han är min (MIN)! (Och lycka till med uppsatsen - jag ringer dig i kväll!)

2009-02-16 @ 12:14:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894
Postat av: Mia

Du har redan en man! Man kan inte ha två, haha. bokar min biljett till las vegas nu!

2009-02-16 @ 12:47:48
URL: http://miacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0