Uppsatsinlämning

Nu ska jag bege mig in till Södermalm för att lämna in min c-uppsats på skolan. Känns lite märkligt faktiskt, den har liksom varit mitt liv de senaste två månaderna. Jag och min kära vän och tillika uppsatspartner Linnea har suttit nästan varje dag sedan årsskiftet i en liten skrubb på ca 2x1 m i källaren på vår skola och skrivit och skrivit och skrivit lite till. Men nu är den faktiskt klar. Jag har ägnat de senaste två dagarna åt nogrann korrekturläsning. Jag har läst vår uppsats så många gånger att jag tror att jag skulle kunna recitera den nästan helt utantill om jag bara försökte. Men det verkar ju som en märklig sysselsättning att ägna sig åt så istället väljer jag att lämna in den. Lite glad är jag faktiskt. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0