Vårsol

Idag är jag på mycket gott humör. Jag har sov ut för första gången på typ en vecka imorse. Åt kanelbullefrukost och åkte sen in till stan och gick lite i affärer. Sen köpte jag en kaffe och satte mig på en bänk på Medborgarplatsen och njöt av solen och väntade på Linnea. Hon kom som det vitaminpiller hon alltid är och hade varit på en lyckad jobbintervju. Vi närmar oss båda våra drömjobb!

Nu sitter vi i skolan och läser igenom den uppsatsen som vi ska opponera på nästa vecka. Jag tycker lite synd om de som har fått oss som opponenter då vi båda är ganska kritiska och nitiska grammatiknazis. Men vi ska försöka att vara konstruktiva så långt det går.

När vi är klara här ska jag vidare ut i solen och mysa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0