Trött!

Jag känner att jag har försummat bloggen lite den senaste veckan. Har dock haft mycket för mig och när jag väl har suttit framför datorn har jag mest känt mig trött och oinspirerad. Men ska försöka bättra mig, jag lovar!

Igår gjorde jag det där dumma misstaget att gå ut och dricka öl på en vardag när jag vet att jag ska stiga upp klockan sju morgonen efter. Var dessutom dödligt trött redan från början så det hela var om man ser det rent praktiskt en mycket dålig idé. Å andra sidan var det en väldigt trevlig kväll. Vi satt först i skolan och drack några 20-kronors öl och sedan gick vi till Lilla hotellbaren vilket var trevligt. Jag blev dock lite ledsen eftersom vi kom ca 10 min efter att min syster och hennes kille som hade spelat skivor där under kvällen redan hade gått. Strax efter midnatt kastade jag in handduken och åkte hem.

Idag har således varit en mycket trött dag för mig. Har suttit i skolan och knåpat lite med min c-uppsats som jag måste säga att jag börjar bli sjukt less på. Hoppas innerligt att vi blir godkända för slutseminarium på måndag så jag slipper skriva och ändra mer i den. Nu har jag precis tagit en liten välförjänt lur och nu tänkte jag städa i min lägenhet som främst påminner om en knarkarkvart. Sedan ska jag baka.

Planen för denna afton blir alltså kladdiga chokladmuffins made by moi, en massa te, Criminal minds och sedan Hable con ella innan jag somnar. Låter alldeles perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0