Snart är det hela över för alltid

Jag firar att jag bara har tre dagar kvar som student genom att äta snabbnudlar. Det känns ju bra på ett sätt men dåligt på ett annat. Bra för det faktum att jag kan snart lämna denna ekonomiska misär bakom mig och aldrig mer behöva tänka på inlämningsdatum eller behöva spendera en hel kväll åt att läsa vetenskapliga artiklar om bensår. Dåligt i den bemärkelsen att snabbnudlar inte är särskilt gott. Ganska äckligt faktiskt. Men som sagt, snart är det över.

För övrigt insåg jag att jag bara behöver vara utfattig i någon vecka till. Nästa vecka kommer nämligen mina hårt förvärvade skattepengar. Önskar bara att jag visste vilken dag så hade jag haft möjlighet att planera min lilla ekonomi lite bättre. Någon som vet? Jag hoppas på måndag, men så är jag ju också en evig optimist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0