30-års kalas!

Festen igår blev otroligt lyckad! Hade grymt kul och kom inte förrän klockan var nästan 5. Det enda negativa med kvällen var när jag nästan förfrös mina tår på promenaden från Söder Mälarstrand till Slussen. Men förutom det så var kvällen precis så bra som jag hade hoppats på!


Födelsedagsbarnet!


Snygg syster


En till snygg syster


Kattis performance var det bästa på hela kvällen. Jag undrar
när skivkontraktet kommer! Fab!




Världens godaste daimtårtor, dagen till ära med glitter och tomtebloss!


Jepp de slank ner ganska så snabbt.


The dancing queens


Henrietta underhöll på sitt sätt


Mats och Karin dansade tjusigt


Jag och Niklas äter salta pinnar.

Men som sagt en mycket lyckad kväll! Nu ska jag bara försöka reda ut det trassel som tidigare har varit mitt hår och som nu bara är en obehaglig massa på huvudet. Balsam here I come.





Kommentarer
Postat av: katti

Tusen tack för att du kom! Hade så himla kul och mina vänner är ju bäst!!!



Kram!

2009-03-02 @ 08:26:20
Postat av: katti

Tusen tack för att du kom! Hade så himla kul och mina vänner är ju bäst!!!



Kram!

2009-03-02 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0