Alltid bra att gå på jobbintervju med haschögon

Jag räknade precis ut att under de senaste tre dygnen har jag sammanlagt sovit i knappt fjorton timmar. Däremellan har jag jobbat varje dag, åkt runt på stan och fixat olika saker, gått på viktig jobbintervju och druckit ungefär 39 liter kaffe. Jag som inte ens gillar bryggkaffe. Man kan säga att jag just nu är som en vandrande zombie. Jag håller mig vaken enbart på vilja och koffein, mina ögon är så röda så att det ser ut som att jag har gråtit floder alternativt rökt för mycket hasch. Min hud är grå och glåmig och ringarna runt ögonen är liksom som ett skämt.

Men ingen rast ingen ro. Nu har jag precis kommit hem och ska ägna kvällen åt att packa min väska och fixa lite andra saker. Imorgon ringer klockan typ 04.30 då jag ska befinna mig på Centralen i tid för att hinna med en flygbuss som avgår kvart i sex. Klockan åtta lyfter planet och vid den här tiden imorgon befinner jag mig förhoppningsvis på en uteservering med ett glas vin i handen och någon god tapas på tallriken.

Sen ska jag ha semester semester semester fram tills måndag kväll. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars dig! Ledsen att jag är så gnällig över att jag är tröttast, snoret gör mig jobbig! Gå och lägg dig tidigt så ses vi vid en onämnbar tid imorgon :-)

2009-03-25 @ 19:11:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0