Dags att vända på dygnet

Idag känner jag mig ganska så trött av ganska så förklarliga skäl då jag inte har sovit så mycket inatt. Vad som just nu känns lite tungt är att jag måste ta en tunnelbana imorgon bitti klockan 06.24 för att hinna till min praktik. Detta är tyvärr inte en engångsföreteelse utan kommer istället vara del av ett återkommande mönster som kommer att pågå i två månader.

Sjukvårdens arbetstider hänger så inte ihop med min morgontrötta kropp och det faktum att jag inte känner mig som en människa förrän tidigast klockan nio på morgonen. Så fortsättningsvis när ni frågar mig hur det är med mig kan ni säkerligen räkna med att få följande svar: "Trött".

Kommentarer
Postat av: Karin

En kväll som denna börjar man ju tvivla lite lätt på sitt val av yrke med tanke på tiderna... Lyck till i morgon!

2009-03-01 @ 23:03:20
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0