En helg bestående av före detta pojkvänner

På torsdag drar jag och syrran till Madrid. (Som om ni inte redan visste det eftersom det är det enda jag tjatar om nuförtiden) Jag pratade nyss med min gamla pojkvän i Spanien. Han kommer upp till Madrid på fredag för att hälsa på några kompisar och för att hänga med mig. På fredag ska jag och syrran käka middag med äldsta syrrans ex-pojkvän och hans nya flickvän. På torsdag ska vi möta resesällskapande syrrans ex-pojkvän för att dricka drinkar.

Jag vet inte om vi framstår som sjukt konstiga som uppenbarligen har en hel drös gamla flammor i det spanska landet eller om vi helt enkelt, vilket faktiskt är sanningen, har fina relationer med våra föredettingar och fortfarande betraktar dem som goda vänner vilket jag tycker är mycket trevligare än att ha en massa för detta pojkvänner som man fortfarande känner en massa ilska och bitterhet mot.

Jag är faktiskt glad att jag ska spendera helgen tillsammans med världens bästa syster, världens bästa kompis och världens bästa ex-pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker att det låter supertrevligt! Hälsa alla från fd svärmor! Hihihi Kram

2009-03-23 @ 22:03:10
Postat av: Mamma

Jag tycker att det låter supertrevligt! Hälsa alla från fd svärmor! Hihihi Kram

2009-03-23 @ 22:04:11
Postat av: Franz

Patetskt är rätt ord !

2009-03-24 @ 10:34:38
Postat av: Mia

Franz: Ja det var verkligen rätt ord. Där satt den! Himla glad att du upplyste mig om detta=)

2009-03-24 @ 16:50:43
URL: http://miacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0