Exempel på hur fel det kan gå när man har sovit för lite

Inatt blev det inte många timmars sömn. Det har visat sig på lite olika sätt under dagen:
  • Jag höll nästan på att döda en gubbe på bussen som jag tog från Södermalm till Fridhemsplan idag. Han pratade oavbrutet med en jättestörig röst om fullkomligt ointressanta saker. Min huvudvärk blev bara värre och värre för varje ord han sa. Jag satt och tänkte ut på vilket sätt jag borde slå till honom så att jag skulle få tyst på honom. Man kan säga att all form av tålamod och logik tydligen försvinner när jag är trött.
  • Jag vandrade runt i nästan en timme inne på Daglivs på Fridhemsplan för att köpa något att äta till middag och till lunch imorgon. Jag kom hem med mjölk, ett äpple, ett paket tuggummi och lite spaghetti. Jag har ingen aning om vad min tanke var och även jag som är ganska bra på att laga mat tvivlar på att jag kan åstadkomma något ätbart med ovannämnda ingredienser.
  • Jag sov mig rakt igenom min tvättid som jag hade bokat och som jag verkligen behövde. Konstig, omatchande outfit med fula trosor får det alltså bli imorgon då.
  • Jag försökte föra ett telefonsamtal med min mamma för en stund sedan. Jag kan minnas att hon ställde frågor, är dock osäker på vad jag gav för svar. Förlåt mamma.
Tänker helt enkelt undvika fler missöden genom att gå och lägga mig nu med en gång.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt ok! Du var ju trevligare dagen efter...hihi Kram

2009-03-05 @ 08:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0