Fredagslycka

Äntligen fredag! Har längtar efter helg väldigt mycket men måste ändå säga att veckan har gått väldigt snabbt. Idag kände jag mig faktiskt som en riktig sjuksköterska då jag har ägnat hela dagen åt en massa medicinteknisk utrustning som det så tjusigt heter. Har fixat med massa avancerade nålar och droppräknare och knepiga läkemedel osv. Dagen avslutades med urmumsig tårta som någon anhörig hade köpt till personalen. Sen erbjöd chefen på stället mig sommarjobb som jag tyvärr då var tvungen att tacka nej till då jag redan har ett jobb. Halleda (ja, jag är från Skåne) vad attraktiv man tydligen är på arbetsmarknaden.

Nu tänkte jag duscha och försöka göra något åt mitt livlösa hår och mina svarta skuggor under ögonen så kanske jag kan uppfattas som attraktiv i andra sammanhang också. Kvällen ska jag spendera på Söder i sällskap med min syster, en öl och eventuellt en syster till. Kan nog bli himla trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0