In Madrid

Nu är jag i Madrid! Här är det jättevarmt, typ 25 grader, och strålande sol. Idag har jag och syrran gått runt lite, suttis på en uteservering och käkat lunch. Jag tog en dagens. En dagens i Spanien innebär tre rätter plus vin. Jag käkade sparris med majonäs till förrätt och kött med hemmagjorda pommes till varmrätt. Till detta ett glas rött. Skippade dessert och tog en kopp kaffe istället. Det var himla gott. Älskar tjusningen med sunkiga spanska restauranger.

Sen strosade vi lite och kollade lite affärer och nu är vi hemma hos Jennifer och ska ta en traditionsenlig siesta. Man måste ju ta seden dit man kommer. Ikväll blir det drinkar med ex-pojkvän nr.1.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad det låter härligt! Njut varje sekund. Vi har varit i Danmark idag och det var mysigt. Handlade lite på Systrara Grenne eller vad de nu heter. Mycket gick i lila. Tänkte att vi kunde ta en tur dit i påsk. Har köpt en liten present till hon som fyller år snart... Sköt om Er! Love you och kram

2009-03-28 @ 19:44:19
Postat av: kicki

Låter underbart! Hoppas ni har det mysigt!! kram

2009-04-01 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0