Jag är en vampyr

Har bestämt mig för hemmakväll i sällskap med mig själv ikväll. Har liksom varken fysisk eller mental ork att gå ut och vara social idag överhuvudtaget. Istället ska jag baka något mumsigt och titta på film. Ska äntligen se "Låt den rätte komma in". Läste boken i höstas och tyckte verkligen att den var helt fantastisk men kom aldrig för mig att se den på bio men nu har den kommit på dvd. Ska även se "Twilight" så att det blir ett fint vampyrtema på kvällen. Tänker dock dricka cola och inte blod.


Mitt sällskap för kvällen liksom

Kommentarer
Postat av: Mamma

En av mina jobbarkompisar har sett filmen men inte läst boken och han var helt lyrisk över filmen! Hoppas Du också tyckte om den. Kram

2009-03-08 @ 20:16:01
Postat av: Mia

Jo filmen var väldigt bra men jag tyckte att boken var typ 100 ggr bättre! Du borde verkligen läsa den!

2009-03-08 @ 22:08:31
URL: http://miacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0