Kalas!

Igår var jag på födelsedagskalas hemma hos min kompis Karin på det ej så soliga Södermalm. Det var väldigt trevligt på alla sätt och vis. Alla mina vänner var trötta och bakis efter en ordentlig utekväll i lördags men jag kunde för en gångs skull stoltsera med att vara utvilad och fräsch då jag hade spenderat lördagen som barnvakt med ett glas Sprite och lite chips.


Karin fick fruktfat med frukt i av mig i present och verkade
ju nöjd med detta.


Jag mumsade på en hembakad muffin med glasyr
och strössel!


Vissa åt tårta, Klas verkar fundera över livet


Jag lekte med Karins gulligull-kattunge Alfons


Vi lekte med presentsnören. Här leker han med sin lilla gull-tass.


Klas tog ett trevligt motljusfoto på mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! så jag ser ut då! Alfons är ju lite sötere faktiskt (dock ej i verkligheten då han nyss bet mid i stortån så jag blöder)...

2009-03-10 @ 01:10:39
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0