Klistra in valfri svordom som titel på detta inlägg

Okej helvete och alla andra svordomar som man någonsing kan komma på. Fick precis ett mail från drömjobbet. Det totala drömjobbet som jag sökte för typ två månader sedan och som aldrig hörde av sig trots att jag hörde av mig till dem hela tiden.

Mailet berättade följande: "Ledsen att vi inte har hört av oss, rekryteringsprocessen har blivit kraftigt försenad pga av olika anledningar. Vad kul att du verkar intresserad av vår verksamhet, vi kommer att ringa dig i veckan. Hoppas att du inte redan har fått ett annat jobb, meddela det snarast i så fall".

Fan fan fan! Vad gör jag nu?


Kommentarer
Postat av: Karin

Du gör ingenting. Vänta och se om du får obbet och i så fall säger du upp dig på ditt andra! Grattis hoppas jag!

2009-03-17 @ 21:45:17
URL: http://karinrygge.blogg.se/
Postat av: Jempa

Bara en grej. Lite udda men skulle inte du kunna ta med dig gamla hederliga wettex-trasor? Vi har letat i all oändlighet, men nej..Tydligen lika okänt för spanjorer som dammsugare. Vaddå fregona är väl det bästa som finns, läs massa damm kvar på golvet och äckligt hår som inte kan sopas upp innan fregonananandet..

Lite konstig kommunikation jag ägnar mig åt nu men vad gör man.

Puss

2009-03-17 @ 23:36:14
Postat av: Mia

jenni: alltså vi snackar vanliga disktrasor? men det brukade jag köpa i spanien. fast det klart, madrid kanske inte är lika civiliserat som andalusien, haha! jag ska genast ge mig ut på wettexjakt! dock måste jag ställa mig på spanjorernas sida när det gäller dammsugare, har aldrig gillat det heller=)

2009-03-17 @ 23:38:52
URL: http://miacollin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gör som jag sa igår och så håller jag alla tummar i världen för Dig. Kram

2009-03-18 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0