Köttfärssåsmästare

Alltså måste ändå säga att jag lagar typ världens godaste köttfärssås. Hemligheten är den hemliga ingrediensen. Men den tänker jag aldrig avslöja för någon. Jo, kanske om jag någon gång gifter mig. Men lätt att jag då tänker upprätta ett äktenskapsförord vilket förbjuder min make att sprida receptet vidare vid eventuell skilsmässa.

Är nu mycket trött efter en mycket lång dag och tänker ta på mig pyjamas (alltså joggingbyxor och oformlig alldeles för stor t-shirt) och krypa ner under täcket med min ljudbok. Imorgon jobbar jag kväll vilket innebär att jag inte behöver stiga upp klockan fem imorgon bitti. Sånt är trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men säg!! Jag är sämst på köttfärssås och behöver hjälp!

2009-03-10 @ 22:13:48
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Karin

Jag kommer gärna över och provsmakar!

2009-03-10 @ 23:49:30
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0