Present till syster

Min syrra fyller snart år och då verkar det ju vettigt att köpa present till henne. Familjen har således börjat be om önskelistor och undrat vad hon vill ha i present. Hon menar att hon inte kan komma på någonting. Bah! säger jag för jag har under en knapp timme nu på eftermiddagen hittat inte mindre än två helt perfekta presenter till kvinnan. I och för sig gillar vi exakt samma saker så det är inte svårare för mig att köpa present till henne än att gå ut på stan och hitta något jag själv skulle vilja ha. Är dock nöjd med mina efterspaningar. Har dock inte råd att köpa båda sakerna själv så jag tänkte konferera med syster nummer två om möjligheten att köpa present ihop.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter lysande! Hör av dig!

2009-03-19 @ 18:01:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0