Syster

Sitter här hemma hos syster på Södermalm efter en mycket trevlig kväll på nyss nämnda stadsdel. Lär väl somna på hennes soffa ikväll som vanligt. Det faktum att jag har egna lakan och en egen tandborste hemma hos henne ser jag inte alls som ett tecken på att jag våldgästar henne för ofta utan bara att jag är så himla åtråvärd som nattgäst....

För övrigt är min syster och hennes kille väldigt snälla då de erbjuder sig att ta hand om mig och låta mig sova här efter min halsmandelsoperation då jag kommer att vara ynklig och bara ligga i sängen och kräkas blod. Då kommer min snälla syster ta hand om mig och laga soppa, göra smoothies, ge mig Piggelin och mata mig med smärtstillande. 

Man kan säga att systrar är det bästa som finns. Och då har man alldeles rätt. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer att hjälpa till att ta hand om dig så mycket jag bara kan! Lovar! Fast Malins soffa är bättre att sova på.

2009-03-14 @ 10:19:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Mamma

Har Du fått någon tid till op??? Jag vill gärna veta. Kram

2009-03-14 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0