Tvättstugemisär

Irriterar mig väldigt mycket på människor som uppenbarligen saknar all form av tvättstugeetikett. Nej det är inte okej att ta ut mina kläder ur torkskåpet när de inte är riktigt torra och det fortfarande är tjugo minuter kvar på min torktid. Nu måste jag hänga upp massa kläder inne i min lägenhet och för er som har varit här så vet ni att den är mycket liten. Så liten så att den knappt borde få kallas för lägenhet. Det är dock viktigt i mina ögon att den utan undantag alltid kallas för det i alla fall.

Förutom dum granne så har dagen varit helt okej. Längtar dock efter helg och sovmorgon. Sen efterlyser jag aktivitet för imorgon kväll. Har lördagen och söndagen bokad men fredagen gapar tomt i kalendern. Är öppen för förslag! Nu ska jag kolla på Criminal Minds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0