Bulls eye

Jag är ju ganska förskonad när det gäller det här med finnar i ansiktet. Förutom en tråkig period i tonåren plus en lika tråkig period i höstas då jag för första gången sen jag var femton bytte preventivmedel och gick från p-piller till p-ring som ledde till stor hormonell obalans i ett par månader så är finnar något som jag ofta får leva utan.

Förutom ca en gång varannan månad. Då får jag en finne. Det störiga är att den alltid hamnar på exakt samma ställe, nämligen i pannan precis mellan ögonbrynen. Denna finne brukar heller inte vara någon liten prick utan oftast ganska stor och smärtsam. Den sitter där i några dagar för att sedan försvinna. Detta kan ju tyckas vara något som man kan leva med med tanke på hur sällan den uppträder och det kan jag ju visserligen hålla med om. Det tråkiga med det hela är ju läget på den här finnen. Det ser ju liksom ut som att jag har konverterat till hinduismen och således pryder pannan med ett kastmärke. Inte alls särskilt tjusigt.


Såhär ser jag alltså typ ut nu. Täckstift here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0