Dödligt trött efter dödlig nervositet inför dödlig tenta

Ok. har alltså haft min tenta idag. Har ingen aning om hur det gick då jag precis efter fick en blackout och kan inte minnas vad jag har sagt plus att lärarna satt som en arg Idol-jury och rörde inte en min under den timme som tentan varade. Vi får reda på resultatet på fredag så min plan är att inte tänka på tentan fram tills dess.

Muntliga tentor verkar dock vara mer uttröttande än vad man skulle kunna tro. Kom hem strax efter ett idag, satte mig i sängen och läste lite. Somnade såkart tio minuter senare och vaknade för en halvtimme sedan. För er som inte känner mig så hatar jag att sova på eftermiddagarna. Jag blir snurrig, får huvudvärk, har jättesvårt att somna senare på kvällen och det kliar i mina ögon för att jag nästan alltid somnar med smink på.

Så nu sitter jag här med vidrig huvudvärk, kurrande mage då jag inte har ätit någon lunch och en allmän olustig känsla i kroppen. Tänker tvätta bort det där dumma sminket nu och så ska jag vara snäll mot min stackars mage och göra hemmagjort potatismos till den. Då blir den säkert glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0