En fredag i punktform

Är lite trött så dagens inlägg får bli en fredag i punktform:

  • Spenderade första delen av dagen åt att försöka plugga. Det gick ganska dåligt. Istället städade jag badrummet och tittade på The Tyra Banks show. Badrummet blev fint. Jag diagnostiserade Tyra Banks med narcissistisk personlighetsstörning och förbannar den ansvarige producenten som aldrig har kommit på tanken att lära kvinnan intervjuteknik. Det kan vara det sämsta som går på tv.
  • Åkte sedan till Telefonplan igen för att tillsammans med systrarna gå på examensutställningen på Konstfack. Gud vad jag är dålig på sånt där. Jag ser en konstig tavla och tänker "Konstig tavla". Jag ser några brädor på ett golv och tänker "Brädor på ett golv". Jag ser en filmsnutt inne i ett mörkt rum på två tjejer som hoppar upp och ner och tänker "......?". Jag gillade dock avdelningen för industridesign. Det fanns en sopkvast där som verkade sjukt bra och smidig. Men sån är jag, konkret och praktisk istället för abstrakt och kreativ.
  • Gick sen hem till syrran och åt middag och kollade på film i soffan. Utmärkt fredagkväll!
Morgondagen ska tillägnas en fika på Kungsholmen med kompis Anna och sen utgång på Söder med syster Anna. Alldeles strålande tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0