Ensamlallande efter fest

Nu har jag precis kommit hem från min kväll/natt ute på stan med syrran. Vi var först på Strand och det var ganska tråkigt måste jag säga. För att inte fortsätta vara tråkiga spontanåkte vi till Debbans uteservering klockan två när Strand stängde. Där var det kallt och jag råkade ut för den där typen av kille som tycker att en matematikgåta som gemensamt ska lösas är den ultimata raggningsrepliken. Själv hatar jag matte så jag tyckte det hela var ganska trist. Jag och syrran hängde istället med några glada göteborgare som kanske i tillfället borde beskrivas som överförfriskade istället. Fast de var ju glada också. De ville ha efterfest. Syrran och jag ville hellre hem till våra respektive hem.

Så nu sitter jag här i min ensamhet och lallar lite. Den närmaste planen i mitt liv är att äta upp resterna av mina pannkakor från imorse och så tänkte jag se på Twilight för femtioelfte gången. Kan även upplysa er om att det redan börjar ljusna utanför mitt fönster. Det känns sommaraktigt. Vilket ger upphov till lite ångest då jag mentalt fortfarande är kvar någonstans i januari och inte riktigt fattat att jag ska bli vuxen om sisådär 27 dagar. Men den grejen kan vi ta någon annan gång. Nu ska jag äta pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0