Fina nyheter från fin bästis!

Nu blev jag så himla glad i hjärta och själ! Min bästaste kompis Sanna som liksom är part of the family har desperat försökt få ledigt från jobbet nästa helg för att kunna komma upp på min examen, hon bor nere i Lund. Efter många om och men lyckades hon få sina pass bortbytta och kommer därför upp på fredag och stannar tills på söndag! Blev så otroligt glad över detta då vi tyvärr inte ses så ofta med tanke på avstånd och våra kassa studentekonomier som inte tillåter särskilt många resor om året.
Men nu kommer hon hit! Vi ska ut och dansa tillsammans, hon ska få se min lägenhet som hon aldrig varit i, vi ska sitta på uteserveringar och babbla och bara allmänt umgås och ha det trevligt. Tjoho!


Jag och Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0