Finfin dag hittills

En fin dag idag faktiskt!

  • Jag fick en andra stämpel i mitt kaffekort från 7-eleven när jag köpte en latte på Götgatan. Fruktansvärt dumt det där egentligen men bara fyra koppar kaffe kvar så får jag en gratis! Och gratis är ju alltid roligt.
  • Åt en fin lunch med Klas på McD's. Cheeseburgare och en cola på det.
  • Fick besked från min chef att jag kan få ledigt en vecka i augusti så jag kommer att kunna åka till min älskade spanska by i sommar!
  • Min fina kompis Karin har fixat jobbintervju till mig på hennes jobb inför hösten. Så himla snällt och det skulle vara så himla kul att få jobba tillsammans med henne!
Resten av dagen ska ägnas åt tråkigare saker såsom pluggande men med ett gladare sinne så det kommer kanske hjälpa studiemotivationen lite i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0