Glad men trött

Jag klarade min tenta! Det borde firas skulle man kunna tycka men idag blir det nog bara ett stillsamt firande inombords. Har en vidrig huvudvärk och ett lätt illamående som vägrar försvinna och orkar inget annat än att ligga i sängen och vila faktiskt. Vet inte om det är någon slags sjukdom på väg vilket jag verkligen inte hoppas. Antagligen är det bara en blandning mellan sömnbrist och stress. Som vanligt då antar jag. Men bara i 21 dagar till. Efter det I will be to cool for school och slippa alla sena pluggnätter och psykisk ångeststress inför tentor. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Karin

I stället kommer du att behöva umgås med etisk stress och moralisk stress... ;)

2009-05-15 @ 18:32:50
Postat av: Mia

Karin: Haha! Jo men jag kommer i alla fall inte behöva skriva en uppgift om det=)

2009-05-15 @ 18:45:45
URL: http://miacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0