Ingen sol för Mia

Åh idiot-Mia som såklart somnade så fort jag kom hem igen från skolan vid lunchtid. Å andra sidan hade jag bara sovit ca fem timmar under natten så detta var ju i sig inget konstigt. Men jag hatar ju det där med att sova mitt på dagen. Nu har jag gått runt här i en dvala och lallat hela eftermiddagen och har inte alls varit ute i solen som jag hade tänkt. Solandet får helt enkelt äga rum någon annan dag. Nu ska jag städa klart lägenheten tills varje pryl luktar syrén och sen ska jag försöka plugga klart det sista. Fast endast fram tills klockan 22.40 för då ska jag kolla på Lost!

Insåg just att detta kan ha varit det tråkigaste inlägget någonsing, men som sagt så befinner jag mig fortfarande i siestakoma så jag skyller på det. Tack och hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0