Internetproblem

Mitt internet slutade att fungera igår kväll. Och i och med att jag har bredbandstelefoni så slutade min hemtelefon också att fungera. Det hela känns mycket sorgligt och jag tycker inte om att känna mig såhär tekniskt begränsad. Nu är jag i skolan och passar på att interneta lite. Hoppas dock väldigt mycket på att mitt internet ska vara återställt från sin temporära sjukdom när jag kommer hem igen.

För övrigt ganska trivsam dag hittills. Föreläsning på morgonen i livsåskådning, sen en kaffe och en macka på Skånegatan, sen en föreläsning till i fenomenologi. Nu ska jag bege mig till Gallerian för att köpa inspelningsbara dvd-skivor för imorgon ska jag ha samtalsträning vilket innebär inspelning av fejkat vårdsamtal på film. Min snåla skola har dock slutat att stå för skivorna så dessa måste vi inhandla själva.

Det var allt för stunden. Hoppas på att kunna återkomma lite senare, beror dock på uppkopplingsstatusen. Keep your fingers crossed.

Kommentarer
Postat av: Mamma

oj vad synd om Dig! Men jag hoppas att mobilen funkar. En sak vad sägs om att ta släkten first och the big apple sist? Tänker på tullen och sånt, alltså om vi handlar något i NY så slipper man förklara det för canada tullen. De frågade mycket när vi bara var där över dan... Kram

2009-05-04 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0