Jobb?

Så har man en jobbintervju fixad till nästa måndag inför hösten! Så himla kul! Ska bege mig till Karolinska i god tid för att hitta till Astrid Lindgrens barnsjukhus någonstans i labyrinten av byggnader. Sen ska jag hitta till själva avdelningen också. Men det går säkert bra.

Annars har jag ägnat förmiddagen åt att baka kakor till Linnea som fyller år. Hon och jag ska åka till skolan snart för att titta på de sista i vår klass som lägger fram sina uppsatser. Ska bli kul! Sen ikväll är det fest!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj gick det så fort, lycka till om Du inte redan har varit där!! Kram

2009-05-20 @ 15:00:38
Postat av: Karin

Varsågod ;) ! Om du är snäll kanske du kan få en bra vägbeskrivning av mig! Puss

2009-05-20 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0