Lunes

Det får bli en måndag i punktform också:

  • Härligt, underbart, fantastiskt väder. Har hunnit med tre uteserveringar, solning på en bänk och sommarvärmepanik på stadsbuss.
  • Köpt bästa rengöringsmedlet som luktar syrén och köpt normalt diskmedel som inte luktar som en blandning mellan härsket smör och spanskt toaspray. Det senaste som jag köpte på Lidl gjorde det nämligen. Men snålheten bedrar ju visheten ibland, dock inte denna gång då Yes är inhandlat.
  • Ätit massor av jordgubbar, mycket gott.
  • Köpt examensklänning. Hittills gillar jag den fortfarande, får se hur jag känner imorgon. 
  • Spenderat kvällen i världens finaste hus i Stocksund med tre små tjejer och en kille. Förklarade Sveriges utbildningssystem för de 7-åriga tvillingarna och ritade träd och helikoptrar med killen. Man kan säga att jag är en multitaskande nanny. 
  • Tillbringar sista stunden av kvällen med att lyssna på Lush och städa upp i knarkarkvarten som någonstans ska föreställa min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0